dimecres, 30 de març del 2011

Festa d'aniversari: la caixa de música

Just fa un any vam incrementar la família, just  fa un any va néixer la Nonna, la meva fillola, l'estimada cosina dels meus fills.

I com es mereix l'ocasió, els seus papes han organitzat una bonica festeta familiar a casa seva, ha estat una festa animada, plena de petits per tot arreu!!! I com el temps acompanyava em pogut estar tota la tarda a la terrassa!!! Ens ho hem passat molt bé!!!



Li hem regalat una caixa de música, totalment inspirada en la caixa de para mi peque con amor


Material que he necessitat:
* una caixa d'eines de Leroy Merlin
* rotuladors GIOTTO DECOR materials. Son colors a base d'aigua, cobreixen molt be i es poden sobreposar. Pensats per decorar cartolina, fusta, vidre, metall, pedres... La veritat és que van molt be!! Comprats a l'ABACUS

Li he preparat el regal amb molta il-lusió, el resultat:





Nonna espero que t'hagi agradat i espero que passis estones molt divertides experimentant amb els teus instruments!!!


De moment la caixa està una mica buida, però ja ajudarem a anar omplint-la!!!


FELICITATS NONNA !!!! Un petonet volador de part del Jan i el Pau !!!




3 comentaris:

  1. Qué bonita os ha quedado!! Y me apunto lo de los rotuladores..., una buena recomendación.
    Qué bien que ha hecho buen día y habéis podido estar por el exterior, seguro que los peques habrán disfrutado muchísimo.
    Un besico.

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Nonna i volia donar les gràcies a la meva padrineta pel meu regal sonor que m'ha agradat moltíssim, tot el que tingui a veure amb la música m'encanta i em fa fer saltirons.
    Un petó molt fort per tu i un altre pels meus dos estimats cosinets.

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats Nonna de part de la teva tieta Marí. Mua! Mua!

    ResponElimina