diumenge, 18 de desembre del 2011

Contes que ens agraden: El país de las pulgas

Ja fa molt temps que vaig veure al Fnac un conte que ràpidament em va enamorar. El vaig comprar sense cap dubte. El vaig guardar pel dia de reis.

El país de las pulgas. Un llibre de Beatrice Alemagna. Editorial Phaidon.



Avui, en el país de les puces, és l'aniversari de la "puça gorda" i ha decidit fer una festa i convidar a les seves veïnes. Com entre elles no es coneixen, pot ser que es portin alguna sorpresa ...



Un conte molt senzill amb un missatge final que a mi m'encanta !!!
"I es que, en el país de les puces, com en qualsevol altre país del mon, no es tria: es neix com es neix, cadascú diferent de l'altre. Les puces son les úniques que no ho saben"

És un dels contes preferits del Jan.

3 comentaris:

  1. Tiene muy buena pinta, mmmm me has dado una idea para año nuevo. Nosotros siempre le regalamos algo el dia de año nuevo.

    ResponElimina
  2. Silvia, yo también me enamoré de este libro, me lo recomendó Borboleta, una seguidora del blog y hace un mes o así, cuando estuve en Barcelona lo vi y lo compré de inmediato. Pero a Acher todavía no le ha gustado mucho, no es de los que coge por propia iniciativa. Yo alguna vez se lo cuento, a mí me encaaaaaaaaaaaaaaaanta, pero nunca lo terminamos. SUpongo que ya le llegará su momento, paciencia! Besos.

    ResponElimina
  3. Sílvia, l'he vista varies llibreries i mai m'he decidit a comprar-lo...Petonassos!

    ResponElimina