diumenge, 13 de maig del 2012

La sirenita

Ahir, 12 de maig, a que no sabeu qui va estrenar la temporada de "banyitos" a la platja? 

Siiiiiii, el Jan i el Pau !! I tant a gust estaven que fins i tot el papa es va animar !! Toma ya, quins nassos ... Us puc assegurar que l'aigua estava gelada. I ells, encantats de la vida. 




Han gaudit de l'aigua ... 





... i de la sorra !! 




Ens encanta la platja! 


I mentres, aquí teniu a la nostra sirenita ... 



Una migdiada de luxe, a l'ombreta, amb el so de les onades de fons ... 

I quan s'ha despertat, així de feliç estava !! 



Hem jugat a tocar la sorra amb els peuets ...  



... i hem contemplat les onades ... 



Un dia d'aquests me la menjo !!

5 comentaris:

  1. Quina nena més bonica!!! una abraçada a tots!

    ResponElimina
  2. Vaya familia valiente, jeje!! Y la sirenita es una monada, cómo estarás disfrutando! Un besico.

    ResponElimina
  3. Quina envejaaaaaa, jo també vuuuuull!
    Petons

    ResponElimina
  4. Quina envejaaaaaaa, jo també vullll!
    Petons

    ResponElimina
  5. Nooooooooooo, no te la mengis nooooooooooooooooooooo, por fa !!!

    que requeteboniketa que és !!! i quina enveja de migdiada , de luxe vaja !

    lo de l'aigua freda.... pos no em va d'enveja.... brrrrrrrrr, només de pensar-hi.... jo fins que no està a 40º no m'hi posaré!

    petons

    ResponElimina